Friday, July 27, 2012

Sastav na temu Ljubav

Sta je ljubav? Ljubav ne mozemo definisati, kao ni pametniji od mene sto nisu mogli definisati ljubav. Pisati o sljubavi pokusavali su mnogi i imali su manje ili vise uspjeha. Ipak ljubav je takvo osjecanje da nam uvijek nedostaje rijeci, uvijek smo daleko od toga da je savrseno opisemo jer ne postoje rijeci koje bi iskazale ljubav, onu pravu i istinsku. Trebale bi nam cetkice i boje, rijeci, najbolji glumci, mimicari i pantomimicari, sjaj u oku bi nam trebao, trebalo bi nam dvoje i ono u njima sto se ne moze iskazati da bi mi iskazali ljubav. Moj pokojni djed je znao reci ljubav je kaca govana prelivena medom, polizes med i udaris pravo na govna. Ipak i dan danas se sjecam kako je znao pogledati moju batu i u tom pogledu je sadrzano sve ono za sta meni a i svima nedostaju rijeci da bi ljubav opisali

No comments:

Post a Comment

Popular Posts