Thursday, May 24, 2012

Sastav na temu Moje selo

Nekako jedva docekam raspust da pobjegnem od graje i izduvnih gasova iz grada.
Dobro imam ja jos svojih razloga zbog kojih volim ici na selo kod mojih bake i deke. Tamo nedaleko od njih zivi Cica Stojan kome takodje preko raspusta dolazi unuka iz Njemacke koja je budi recenu mmmm mm. Nije ja sa sam nesta zagrijan za nju ali volim da pricam sa njom. Pricamo tako o svemu, ja se malo pravim pametan pa citiram Njegosa, ona gleda mene ja njene sise, setamo, uzivamo u ljetnjim danima, pa se malo kao golicamo, a znamo cemu to vodi.
Ipak onda dodje skola ja ostanem suva k....a i tako iz godine u godinu, nadam se da ce se sve to promijeniti ove godine. Volim moje selo, ona su zitnica gradova, koka nosilja, majka i otac drzave i sta sve ne, ipak nadam se da ce se malo promijeniti situacija na selu, sto se mene tice.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts